SE TÄYDELLINEN TALVITAKKI

THURSDAY, FEBRUARY 23, 2017




Täydellistä talvitakkia on metsästetty jo pari talvea, ja etsinnät tuottivat tulosta vihdoin! Aikaisempi Asoksen talvitakkini on palvellut hyvin ahkerasti, mutta se alkaa käydä pieneksi. Sen lisäksi siis, että hihassa oleva reikä suurenee kerta kerralta. Budjettini sekä makuni ovat molemmat jo yksittäin hyvin rajoittavia tekijöitä, mainitsematta edes sitä, ettei niitä saa mitenkään sovitettua yhteen. Suomen valikoimatkaan eivät ole tunntetusti kaikista värikkäimmät, enkä toista tummaa takkia halunnut.

Stokkalla törmäsin ihanaan Selected Femmen takkiin, jonka kuitenkin jätin sinne, sillä olin jo luovuttanut asian kanssa. Takki jäi vielä vaivaamaan ja vanhempieni ollessa Tampereella vierailulla, minua yllytettiin hankkimaan uusi talvitakki. Loppujen lopuksi tämän kanssa kävelin kotiin, enkä ole katunut!



1
2
3
selected coat-5matta
5


Tässä on noin puolet villaa ja pituutensa puolesta takki lämmittää myös jalkoja! Vaikka tämä ei ole vuoritettu, se on selkeästi lämpimämpi kuin aikaisempi takki. Selected Femmen vaatteita olen ihaillut pitkään, mutten ole koskaan raaskinut ostaa. Nyt on kokeiltu ja hyväksi todettu!
Olen aina tykännyt leveistä helmoista, mutta tänä vuonna olen ihastunut myös pitkiin suoriin takkeihin. Pitkät helmat tuntuu kuin pukisi viitan! Hehe. Talvella minua on vaivannut vaatteiden synkkyys, kun kengät ja takki ovat kaikki tummia. Vaaleanpunaisia takkeja minulta löytyi nimittäin aikaisemmin kyllä kaikkiin muihin vuodenaikoihin, paitsi talveen. Uuden takin väristä sainkin jo kehuja ruuhkabussissa, joten en ole ainoa, jonka mielestä värivalinta meni aivan nappiin! 

Tämä takki näyttäisi upealta korkeiden korkojen kanssa, mutta valitettavasti minulla ei oikeastaan ole sieviä nilkkureita. Elättelen toivoa, että löytäisin Tokiosta jotain tämän takin kaveriksi.
  Nyt viikonloppuna matka käy siis itään päin, eli palailen blogin merkeissä hieman yli viikon päästä. Ihanaa hiihtolomaa kaikille, joilla sellainen on! ♥


Takki: Selected Femme; Paita: Yumetenbo; Hame: H&M; Nilkkurit: Dresslily; Laukku: Sanrio

10 kommenttia :

  1. woow sulla on niin söpö tyyli! :)

    www.tanyaewwel.com

    VastaaPoista
  2. Niin kaunis takki ja myös sinä! Ihana asukokonaisuus <3

    http://janitakristina.blogspot.com/

    VastaaPoista
  3. Aivan superupea asu! Oot tosi tyylikäs <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuntuu kyllä ihan päinvastaiselta, viimeaikoina kaikki asut tuntuu katastrofeilta! Kiitos ;_; 💕💖

      Poista
  4. Siis tuo takki on aivan ihana! ♥ Niin klassinen ja sen saa varmasti väristään huolimatta yhdistettyä vaikka minkälaisiin asukokonaisuuksiin :) Juuri tuon mallista talvitakkia oon itsekin metsästänyt! Ehkä ensi talvena meikäläinenkin löytää mieluisensa.

    Oikein ihanaa matkaa! Itsekin lähden tässä vähän yli viikon päästä Tokioon ensimmäistä kertaa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon ja hyvää matkaa sinnekin! Vaaleanpunainen on minun musta, eli se sopii varmasti kaikkien vaatteiden kanssa yhteen! :D

      Poista
  5. Apua, aivan ihana takki! Mä löysin sun blogin vasta äsken ja oon ihastellut sun kuvia täällä, heh :-D

    VastaaPoista

Kommenttiketjuun vastaaminen toimii toistaiseksi ainoastaan mobiiliversiossa!

Starberry Lipgloss @Instagram